Tuesday, December 19, 2006

tertekan!

sesak dada aku dibuatnya..

opis ni, time org dah mula bercuti, baru nak plan macam-macam. semua nak sepantas mungkin. ntah pape ntah. kenapa la tak plan awal-awal. pelik aku. pusing-pusing nak-nak orang sama gak buat semua keje.

adik aku plak satu hal.. peluang depan mata, pandang je mcm batu. aduhhh, yang sakit kepala aku. sampai bila dia nk goyang kaki kat rumah tu. dah la lelaki. makan tidur aje keje. orang dah tolong tapi sendiri tak nak tolong diri sendiri macam mana.

tak masuk ibu aku yang asyik call dan meluah perasaan pasal adik-adik dan abang-abang aku yang dengan kerenah memasing yang menyakitkan hati. kesian kat ibu, kesian kat diri aku ni gak. aduhaii..

itu belum cite hal rumah sewa yang masih tak dapat lagi. kerenah agent and bakal tuan rumah yang memacam.

memacam hal lain yg malas aku nak tulis


Ya Allah.. berikan aku ketenangan..please..amin!

Fikir positif ifah! It's norm of life..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Banyak-banyak bersabar Ifa. Semua tu dugaan hidup. Jangan risaukan sangat. Tekel problem satu persatu. Kalau nak aku membantu guna six sigma punya method pun boleh.

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home