Monday, December 04, 2006

Tahukan Anda?

hehehe..

1.
sebenarnya ayah aku seorang pengamal Perubatan Homeopathy. Bukan apa, baru tadi aku tolong kawan aku dapatkan Set Ibu Hamil, supplement dari seawal 1 bulan (masa mabuk-mabuk) hingga untuk mudah bersalin dan juga untuk kekuatan ibu selepas bersalin, tak lupa juga untuk menambahkan air susu untuk bayi. Kalau ada yang berminat.. boleh hubungi saya di YM atau email terus ke ifaalyana-at-gmail-dot-com.

2.
aku suka menulis.. dan banyak cerita yang nak aku tulis tapi masih tak sempat untuk tulisan yang panjang lebar. seperti
- cerita macam mana aku dapat PID atau 'slip disc'

- Sabtu lepas baru-baru ni, aku sempat naik bas ekspress ke Kuantan dan balik semula ke Damansara dalam hari yang sama

- cerita pencarian rumah sewa yang masih belum bernoktah dan lawatan ke Pameran Hartanah di PWTC Ahad lepas.

- jadual kerja yang mula padat (termasuk yang baru.. aku dikehendaki ke Bintulu selama seminggu) tak termasuk cuti tahunan yang masih berbaki 12hari (+ 2 hari lagi untuk cuti perpindahan lokasi kerja), sedangkan disember yang dah tolak hari cuti dan kerja-luar-daerah aku cuma ada 7 hari. Kalau pun aku boleh bawa ke-depankan 5 hari.. ada 7 hari perlu dihabiskan, sedangkan hari ni pun aku kerja. heh.. pening? tak yah pening.. lalui saja mana yang dapat.

apa ya?!

Malam ni aku ada Jamuan Makan Malam anjuran Persatuan Pekerja Wanita dan Isteri-isteri Pekerja syarikat aku di JW Marriot, KL. Hmm.. sayang Shahrina tak dapat ikut sama.. masih letih baru balik dari Pulau Pinang meneman suami tercinta berbasikal. Alhamdulillah Yongie ada, cerah semula harapan bersukaria.. kalau tidak, mahu aku lepaskan saja tiket yang dah dibeli. Thanks Yong..


Okay la.. cukup dulu celoteh aku.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home