Tuesday, December 26, 2006

pelukan

dalam keadaan aku sekarang..

aku rindukan satu pelukan yang mendamaikan..
tak kira aku dipeluk atau aku yang memeluk..
hugging or cuddling.. hmm

pelukan lama seorang ibu atau ayah, tanpa kata, tetap aman rasanya
pelukan sebentar seorang teman, adakala membantu juga

semalam, sempat juga aku memeluk anak-anak kucing kesayangan ayah...hehe

kadang bila dapat memeluk tiang seri bangunan atau mungkin sebatang pohon yang besar, damai juga. mungkin aku saja yang rasa begitu.

moga suatu hari nanti dapat juga pelukan seorang suami
biar tanpa apa-apa.. tanpa berbicara.. moga lebih tenang

apapun, yang hanya mampu ku lakukan saat ini, menghirup nafas dalam dan dilepaskan perlahan.. nanti leh memeluk diri sendiri dalam telekung dan atas sejadah.. damai.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Akum... Cian dia

x dipeluk = x dpt memeluk...

Memang benar kekadang pelukan boleh membawa;

Kebahagian...

Ketenangan...

Keghairahan... dan pelabagi lagi

11:58 AM  

Post a Comment

<< Home