Wednesday, July 12, 2006

hanya tuhan yang tahu

aku rindu sebenarnya ngan blog ni.

rindu nak selalu menulis dan membaca. ya.. membaca.. bukan setakat blog2 kawan-kawan, tetapi.. koleksi novel2 melayu yang aku ada. termasuk novel2 yang along aku beli kat kampung tu. ihiks, kampung eh. lama aku tak jenguk ibu aku. ahad depan ni, 16hb julai.. hari lahir ibu. hmm.. macam tak dapat juga nak balik kampung.

tapi mungkin aku leh luangkan masa bila aku turun KL untuk menghadiri latihan nanti. hmm.. tak sabar rasanya. rindu nak peluk ibu.

aku mungkin akan pindah KL balik.. yey! & arghh!

alamak.. baru nak tulis pepanjang.. dah kene panggil ngan bos.
tinggal dulu.

p/s:
1. for nda.. moga2 khamis ni tuhan membantu nda. amin. miss u!
2. for shahrina.. moga the operation goes well and u selamat. hope 2 see u soon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home