Tuesday, April 18, 2006

cabaran hidup

kalau tiada cabaran hidup pasti hidup ini amat membosankan.

banyak lagi rupanya yang aku kene perbaiki
- cara aku bercakap menyampaikan idea atau buat presentation
- pengurusan masa
- perancangan dan startegi
- aktiviti untuk kesihatan
- in-touch dengan kawan-kawan
- simpanan akhir 'esok'
.. banyak lagilah


aku rindu nak berbual dengan seseorang..
tak kesahlah siapa pun orang itu
yang pasti.. aku nak berbual sekadar berkongsi apa yg aku rasa
mungkin akan ada pandangan yang bernas untuk aku, mana tahu kan..

hmm.. letih sebenarnya ni.
dalam waktu begini aku masih di pejabat
aku rasa aku perlu pulang dan berehat

tiba-tiba teringat.. lama aku tak membaca novel .. hmm
lapar pun ada juga..
oklah..

aku balik rumah dulu.

3 Comments:

Blogger Jubeiz said...

saya meng"offer" diri utk berbual dengan you. my yahoo ID is jubeiz. lama betul saya tak kemari.. sorry yek. mcm mana kerja skg. ok ke ?

4:59 AM  
Blogger Mersik said...

Hii Ifa..biasa ler..sepatah kata forrest gump..
" life is like a box of chocolate , u never know whatcha gonna get.."

http://www.mersik.blogspot.com

1:12 PM  
Blogger ays_as said...

hi ifa...

mmg hebat cabaran dlm hidup ini tapi tanpa cabaran, seperti tiada makna pula hidup ini!!

5:49 AM  

Post a Comment

<< Home