Thursday, December 29, 2005

ringkas je

sebenarnya banyak kali aku dah tulis and nak update blog nih.. tapi tiap kali aku buat, asyik la server no responded. kadang hang terus laptop nih.

secara ringkasnya...

1. plan nak hantar adik pya ke UUM last week dibatalkan sebab banjir di utara Malaysia. UUM tunda pendaftaran ke hari ni dan esok. (aku masih kat kuantan lagi nih..huhu).

2. aku nak minta maaf pada kengkawan yg menjemput kenduri kawin dan apa jua majlis pada minggu lepas sbb aku tak dpt datang. namely a few, BBQ Bash kat umah Aizan di USJ fro TEKADmons dan Shahrina dan Fariz yang datang Kuantan.

3. aku dah tengok Baik Punya Cilok (BPC).. ngan Molly.. dua ibu jari naik utk BPC Crew! Gelak sakan aku.. aku leh kasi 5 bintang! Sempoi tapi smooth. Penuh adegan lucu yang menyimpan banyak yg tersirat gak.

4. aku join department aku utk aktifkan balik gym kat tempat kerja aku ni hari Khamis 22hb Dec lepas. lama betul tak ber-exercise.. mengah gak memula. tapi best gak aku rasa. hope next year leh maintain.

5. minggu akhir December 2005 di pejabat aku nih.. L E N G A N G! aku yang nak cuti hari ni pun terpaksa datang pejabat untuk siapkan keje (kene betulkan keje orang lain yg salah dan cacamarba... )

ntah apa ntah lagi yg aku nak tulis tapi lupa..

apapun.. if aku tak sempat wat posting baru.. SELAMAT TAHUN BARU 2006!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home