Tuesday, November 29, 2005

Selimut Bahagia

hari ni aku buat kejutan untuk meraikan hari ulangtahun kelahiran hsmate merangkap officemate aku.. molly. terkejut besar dia dan senyum lebar hingga ke petang jadinya.

mana taknya, aku and seorang lagi kawan aku share belikan kek besar dari Secret Recepies. dan tak ketinggalan sekeping kad yang ditandatangani oleh semua kawan satu department. tambah pulak aku belikan dia jewel box dan selendang pink. dapat pula aku datang ke pejabat dengan mengenakan pakaian yang tak pernah aku pakai di kuantan ni.. skirt labuh hitam yg ala-ala british tu dengan kemeja putih beserta tudung hitam. hehhe... alih-alih yang dirai cuma pakai baju kurung kain kapas corak berbunga kecil. tapi pada aku, molly tetap manis!

tak habis-habis senyum dan dia kata ni kali kedua ada kek di harijadi nya. pertama kali masa tingkatan 5 yakni dalam 8-9 tahun yang lalu. suka aku tengok dia teruja hari ni.

aku pun tersenyum walau ada sekam luka yang kembali membara..

ni tak sabar nak balik dan teman dia gi potong rambut.. and nak tengok senyum lebarnya lagi.

bahgia bila dapat membahagiakan orang kan!