Friday, July 29, 2005

Salam Petang Jumaat

Jam dah nak dekat 7.00 petang. Lama aku tak menjenguk laman ni.

Terbaru. Aku dah lama tak balik kg di Shah Alam, ada dalam sebulan gitu. Rasanya bulan 7-9 ni kira bulan sibuk aku.

Sepanjang bulan 7 aku sibuk dengan Kem UPSR dan beberapa training. Bulan 8 ni pun lebih kurang sama. Minggu depan saja 1-5 Ogos.. ada 7 training yang aku coordinate, utk diri aku sendiri plak, ada 3 training yang aku kene attend pada tarikh yang sama 1-3/8. Mana tak fenin.

Dan paling baru.. aku akan dipinjamkan ke department baru, OPI mulai 1/8 tapi sebelah kaki aku masih terikat di HR. Jadi faham-faham sajalah. Tak mengapalah... namanya pun kerja. Nasib baik aku bujang lagi, kalau tidak kesian siapa jadi suami aku kan!

Rindu betul denga kawan-kawan di KL, lama tak jenjalan makna-makan di Warung tingkat 4, KLCC tu.. Sundanese.. huhuuhu.

Oklah.. tak leh nak menulis panjang. Badan dan otak letih betul rasanya. Ditambah pula kesihatan yg agak kurang memuaskan minggu ni.

Apapun, yEYYY!!! esok aku balik KL! Nak belikan barang2 rumah yg dah nak habis dan bawa ibu aku jenjalan tgk bandar.. nasib gaji dah masuk! :-)

Heh!.. kat mana ek ada HP yg okay dah murah harganya? Digi-cam ke? hehehe.. memacam plak dalam kepala.

Oklah.. roger n out guys..

p/s: doakan aku ada masa menulis yg best2 sikit lain kali. amin

0 Comments:

Post a Comment

<< Home