Wednesday, October 06, 2004

Suntuk

Sebenarnya.. masa tidak sesuntuk mana. Cuma masa untuk aku menulis ketika ini memang suntuk.

Secara ringkasnya..

..semalam
++ Happy bila x-ITC Dept dpt luangkan masa makan-makan.
++ Maria, Chin2, Aishah, Pak Lang dan Ilin, nanti2 kita lunch sama.
++ TQ yang memberi penajaan bersama makan-makan tu.
++ TQ Aish & K. Wynn + Her Sweetheart utk Kucing CHUBBY!
++ TQ Kak Eda utk hadiah tu.. :)
++ Bilis, moga kereta yang rosak malam tadi akan cepat ok!
++ Baulu, UTAMAKAN KESIHATAN!!
++ Bob, maaf x dpt tolong pasal TMNET Global Roaming tu..
++ Azam.. selamat menjadi pekerja contoh ;P

.. hari ini
++ Kak Wynn, thx sbb tolong ifa buat 'claim'
++ Kak Murni, maaf la sbb saya x ajar sgt Web Builder tu
++ Settle renew Road Tax walau kene gi Kurnia utk ambil polisi.
++ Bob, suntuk kan.. kita x dpt cakap byk pun hari ni.
++ tak sempat nak 'blog hop' macam biasa
++ saya sudah berjalan yang amat banyak hari ini..laju juga
++ lately, mudah mengantuk dan penat, juga pening2
++ sedih yg amat2 bila dpt tahu post baru aku tu , SEEDING jugak!
++ urrgghhh.. tak tau nak tulis yg mana satu sbb banyak yg ada dlm kepala

apapun..

AKU SAYANG KOTABATU INI!!!!!

bila dah okay nanti aku menulis lagi..

Esok ..
++ hari terakhir ku di KLCC, entah bila dtg lagi
++ petang nak kene g workshop servis kereta Wiraku
++ ajak ibu gi shopping kat Giant or Carrefour
++ packing barang
++ kalau sempat , nak jumpa Bilis lagi
++ Yey!!! akhirnya.. makin luas la dunia aku lepas ini..

SELAMAT BERPUASA !! (kalau aku tak sempat nak update blog)
MAAFKAN SALAH SILAP SAYA!!

.. ilalliqa'.. mataemasyo!

Adieu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ifa sori haritu tak dapat attend the makan makan.. uwaaaaa kitaorg (me n elli) kena pi utp toronto tu.. ada site visit.. penat nye badannnn tgh hari baru masuk ofis balik..

update ye blog, kuantan pun ada internet kan kan hehehehe..

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home