Monday, August 30, 2004

Akhirnya...

Hmm..

Jam dah berdetik ke angka 6.06 petang.

Aku masih di Menara Satu. Ruang pejabat sepastinya awal-awal lagi sudah sunyi sepi. Sedangkan hari-hari biasa, sejak sebulan yang lalu memang sudah sepi, inikan pula hari bekerja yang diapit hari cuti umum. Pagi tadi ada 7 orang yang swap-in, lepas tengahari hanya tinggal kami bertiga... aku , Bob dan Nana.

Setelah sekian lama ku jeruk agenda untuk mengubah rupa blog ini, baru hari ini.. pantas saja aku cuba selesaikan. Seharian juga mengadap kod-kod yang dah lama tak ku jenguk. Walau masih tak 100% aku berpuas hati, sekurang-kurangnya tekad pada diri sendiri dah tertunai. Tak tahulah apa kata kawan-kawan yang lain. Harap kalian sudi mencoret pesanan untuk aku nanti.

Malam ulangtahun merdeka sudah menjenguk diri, apa sebenarnya yang dihayati lewat Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia yang ke-47 ini?

47? Baru aku perasan. Rupanya lepas 20 tahun merdeka aku baru lahir. Alhamdulillah .. kesyukuran itu memang semua milikNya!

Salam Kemerdekaan buat semua rakyat Malaysia!
Selamat bertemu kembali buat pembaca coretan ku ini.

1 Comments:

Blogger Jubeiz said...

Tahniah sebab berjaya jugak jeruk tu di makan.. (siap mengubah rupa blog you ni).

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home